reclame. Am eu cateva reclame care ma fac sa rad cu pofta si sa ma gandesc la ce nivel deplorabil e strategia de marketing pentru unele produse. Sa luam la puricat reclama pentru Urinal. Nu pot sa trec asa usor peste aceasta, mai ales cand, fiind un supliment/medicament destinat problemelor urinare, are un ambalaj galben cu rosu si pe cutie mai scrie si destul de mare Hot Drink
Hot drink??!! Nu stiu cum se fac sinapsele la voi in creier, dar la mine un lucru e sigur: cum dracu poti sa pui pe cutie un asemenea slogan, cand chestia respectiva e destinata tratarii unor probleme legate de
lichidul destul de hot care iese din corp !! Si mai faci si cutia galbena
Ma rog, asa vad eu asocierea :D Next: reclama la Holsten, bere fara alcool (stiu ca e aceeasi reclama si pentru Holsten cu alcool, dar ma refer doar la partea cu lipsa de alcohoale). Imi si inchipui cavalerii care mergeau la cruciade si aveau grija de sanatatea lor, stand la crasmele oraselor/satelor si cerand, plini de mandrie, bere fara alcool. N-or fi vrand sa conduca armasarii in stare de ebrietate pesemne :)) Si mai si da nenea ala plin de zale cu pumnul peste piept, rostind un credibil (?!) Respect! Oooo da, respect pentru cavalerii care beau bere fara alcool! A treia reclama luata azi in colimator este cea la Samsung, atat de plina de culoare, de pasarele, de flori, de albastru si de rosu. Atat de, atat de
Toate is atat de. Si fiindca la aceasta reclama s-ar putea ca doar eu sa am o perceptie ciudata si cam Gigi Contra, ma intreb: la cum e formulat textul reclamei, eu vad pe tv-ul actual toate acele detalii, acele culori, acele miscari. Si atunci, de ce as vrea sa imi iau un alt tv, probabil mai scump, cand aceleasi culori le vad deja pe ce am acuma in casa? Da, stiu, nu ma pune nimeni sa imi iau, dar acuma no, ma intreb si eu
Si ultima reclama pe care o voi analiza, din pacate dintr-un unghi destul de trist, este reclama la Penny Market, cu batranica si cutia cu lapte. O batranica intra in magazin, se opreste in fata raftului cu lapte, inchide ochii si duce cutia de lapte catre cos fara sa o atinga. Grav daca am ajuns sa folosim in reclame situatia reala a batraneilor, care din amarata lor de pensie ajung doar sa viseze ca isi pot umple cosul de cumparaturi. Grav ca la final de reclama punem un slogan idiot despre cat de mici ar fi preturiledin magazinulrespectiv. Foarte grav ca unora nu le pasa punct de situatia din buzunarele batraneilor, cata vreme pot face reclame cu tenta batjocoritoare pe aceasta tema, reclame care le vor aduce niscai banuti. Aceasta este viziunea mea si nu numai. Din discutii cu diversi oameni am constatat ca au interpretat-o in acelasi mod. Mai sunt si alte reclame idioate, dar nu cred ca are sens sa imi mai distrug niste neuroni doar gandindu-ma la ele. :) Surse poze: Urinal, Holsten, Samsung, Penny
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu